пʼятницю, 21 листопада 2014 р.

Модуль 11

З усього, чому я навчалася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде формування навичок 21 століття засобами ІТ-технологій та навичок мислення вищих рівнів. Цікавою формою роботи з учнями буде ведення вікі-сторінок та блогів.


четвер, 20 листопада 2014 р.

Модуль 10


Цей модуль допоміг мені з'ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:

  • учитель повинен уміти поставити запитання та створити ресурси для підтримки навчальної діяльності учнів при виконанні проектів, щоб навчання школярів стало самокерованим;
  • у якості інструменту для фасилітації доцільно використовувати блоги.

середу, 19 листопада 2014 р.

Модуль 9


Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямувати себе у навчанні та про роль диференціації навчання:
  • для того, щоб сформувати в учнів таку навичку 21 століття як самоспрямованість, необхідно навчити школярів ставити власні навчальні цілі, 
  • планувати та реалізовувати свою навчальну діяльність
  • диференціація у навчанні допоможе створити "ситуацію успіху" для  учнів із різним рівнем знань та учнів із особливими освітніми потребами, задовольнити потреби обдарованих учнів.

вівторок, 18 листопада 2014 р.

Модуль 8


У цьому модулі ми обговорили проблеми, з якими може зустрітися вчитель при залученні учнів до оцінювання, та визначили можливі шляхи їх вирішення. Працювали над створенням інструменту оцінювання учнівської роботи. Я переконалася, що, залучивши учнів до процесу оцінювання, можна змінити їх ставлення до навчання, підвищити мотивацію, досягти поставленої мети.



понеділок, 17 листопада 2014 р.

Модуль 7


На занятті сьогодні ми поділилися ідеями щодо використання Інтернету в навчанні за методом проектів та створили приклад учнівської роботи.
    Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?

  • перш за все необхідно оволодіти навичками ХХІ століття всім учасникам навчально-виховного процесу;
  • поряд із традиційними формами оцінювання використовувати онлайн-форми оцінювання;
  • засобами ІТ-технологій створювати сучасний педагогічний дизайн уроку.

суботу, 15 листопада 2014 р.

Модуль 6 


Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісівВеb 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме: спілкування між учителем та учнями не обмежується лише уроком, розширюється коло учасників спілкування (батьки теж стають активними учасниками навчально-виховного процесу), діти з особливими освітніми потребами не залишаються осторонь процесу навчання в колективі. Оптимальними засобами спілкування, на мою думку, є пошта чи скайп. Я отримала нові знання про безпеку і відповідальне використання ресурсів мережі Інтернет. Вважаю, що заняття з основ медіакультури для учнів сприятимуть використанню ними безпечного Інтернету.


Модуль 5


У ході роботи над сьогоднішнім модулем я представила власну презентацію ідеї проекту та обговорила її з колегами. На вікі-сторінці поділилася своїми міркуваннями щодо відповідності завдань проектної діяльності учнів державним освітнім стандартам та програмам за умов застосування особистісно-орієнтованого навчання. Розвинула навички ефективного пошуку інформації в мережі Інтернет.